Branża reklamowa ma w zanadrzu wiele różnych ciekawych form, za pomocą których możemy zwrócić uwagę potencjalnego klienta. Jeżeli interesuje nas forma rozszerzonego plakatu, którą możemy ustawić w niemal dowolnym miejscu, zdecydowanie warto zwrócić uwagę na roll up reklamowy. Gdzie dokładnie się go stosuje i na co musimy uważać, aby wyszedł dokładnie tak, jak to sobie zaplanowaliśmy? Kto przygotuje dla nas niezbędne materiały, aby rollup miał atrakcyjną formę i dobrze spełniał swoje zadanie?

Czym jest roll up reklamowy?

Rollupy dwustronne i jednostronne to forma reklamy stojącej, którą możemy wykorzystać do wielu różnych kreatywnych kampanii. Bardzo często mają za zadanie informować o określonym wydarzeniu, jak na przykład koncert, gala czy też wystawa. Z drugiej strony możemy wykorzystać je również jako miniaturowy „billboard” w naszym sklepie czy też salonie usługowym. Jeżeli chcemy zdecydować się na podobną opcję, będziemy musieli przygotować grafikę w odpowiednim formacie lub też poprosić drukarnię bądź niezależnego grafika o wsparcie. Więcej na ten temat znajdziesz na stronie: www.drukomat.pl.

Kiedy stosuje się roll upy?

Roll up standard to bardzo dobry sposób na przekazanie informacji w sposób czytelny, szczególnie wewnątrz pomieszczeń, jak na przykład galeria handlowa, galeria sztuki i inne podobne instytucje. Jeżeli będziemy w stanie go odpowiednio umieścić i obciążyć, możemy także zastosować tę formę reklamową na zewnątrz, chociaż jej delikatna struktura nie jest idealnym wyborem do podobnego celu.

Alternatywną formą zastosowania roll upu jest także wersja czysto informacyjna. Możemy potraktować go jak swego rodzaju plakat, na którym wyłuszczymy ciekawą dla potencjalnego klienta ofertę. W ten sposób będzie ona czytelniejsza, niż na ulotce czy broszurze, a jednocześnie nie musimy przygotowywać wielu egzemplarzy, co ogranicza koszty.

Rollup reklamowy – jakie informacje można na nim zawrzeć?

Jeżeli chcemy skorzystać z roll upów w naszej kampanii marketingowej, pierwszym krokiem będzie dokładne przemyślenie i opracowanie tego, jakie informacje mają się na nim znaleźć. Z jednej strony nadruk na stojaku musi być czytelny i wyraźny – tak, aby dało się go odczytać także z większej odległości. Z drugiej musimy zadbać również o to, by prezentował się atrakcyjnie pod kątem wizualny. Jeżeli więc nie mamy w firmie profesjonalnego grafika, warto zlecić to freelancerowi lub drukarni, jeżeli oferuje ona tego typu usługi.

O czym pamiętać zamawiając rollupy reklamowe i inne materiały do promocji?

Jeżeli planujemy zakupić standard rollup do naszej firmy, zwróćmy koniecznie uwagę na to, jakie wymiary musi on mieć, aby dobrze spełnić swoją rolę. W przypadku, gdy planujemy zabierać materiały reklamowe w dłuższą trasę, powinniśmy zadbać również o stosowną torbę transportową – bardzo często jest ona w zestawie z zamawianą reklamą. Dodatkowymi kwestiami jest także jakość papieru lub innego materiału, na jakim będziemy drukować, a także zgodność kolorów po wydruku z tym, co przygotowano w projekcie – tutaj największą uwagę powinna zwrócić zarówno drukarnia, jak i grafik, który przygotuje dla nas pliki do wykonania szyldu.

Roll up to bardzo uniwersalna forma materiałów reklamowych, dla której znajdziemy zastosowanie w wielu sytuacjach. Ważnym jest, aby był dobrze wykonany – wtedy spełni swoje zadanie znacznie lepiej.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wprowadź swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj