Chanel nr 5 jest klasycznym zapachem od prawie stulecia, odkąd został wprowadzony na rynek (1921), który jest wykonany dla znanej marki zapachowej Chanel. Dlatego też wybór odpowiedniej twarzy dla marki Chanel nr 5 jest niezwykle dokładnym procesem o ścisłych kryteriach.

NICOLE KIDMAN

Nicole Kidman oficjalnie zostanie rzeczniczką perfum nr 5. Przedstawiciele Chanel powiedzieli, że wybrali ją do elegancji i ucieleśnia ducha nowoczesności Chanel.

Prezydent Channel, Francoise Montenay powiedział: „Kiedyś marzyliśmy o jej marzeniach na lata. Z Chanel, Nicole Kidman jest najbardziej wyjątkową osobą, z którą pracowaliśmy”.

GISELE BUNDCHEN

Brazylijska supermodelka dołączy do grona innych gwiazd, takich jak Nicole Kidman, Brad Pitt i Marilyn Monroe do twarzy Chanel nr 5.

Gisele Bundchen każdego roku z rzędu otrzymywała nagrody supermodelki na głosowaniu. Jest najpotężniejsza na świecie, długie nogi sprawiają, że zarabia najwięcej pieniędzy, jest najbardziej seksowną kobietą i najbardziej stylową pięknością.

Według rzecznika Chanel, 34-letnia supermodelka za powód wyboru, uzasadnia nie tylko naturalne piękno, kobiecość, ale również jej nowoczesność.

BRAD PITT

Brad Pitt zrobił historię tego zapachu, gdy reklamy stały się pierwszą męską twarzą perfum Chanel nr 5 dla kobiet. Dzięki czarno-białemu klipowi, wyreżyserowanemu przez Joe Wrighta, o wyglądzie z długimi włosami, głębokimi oczami zafascynowanymi i ciepłym głosem, Brad Pitt odniósł wielki sukces w tej nowej roli. Dowodem na to jest to, że po załadowaniu reklama osiągnęła ponad 3.000 polubień na YouTube w ciągu 24 godzin. Wydatki na reklamę przekroczyły rekord w porównaniu do poprzedniej reklamy za 7 milionów dolarów.

MARILYN MONROE


Szczególnie do najpotężniejszego znaku, wspominając perfumy Chanel nr 5, nie możemy nie wspomnieć legendarnej aktorki Marilyn Monroe z powiedzeniem „Co noszę w łóżku? Oczywiście Chanel nr 5”. Odpowiedź, która przeszła do historii jako sposób na spotkanie z Hollywood jest pełna dowcipnych, słynnych symboli, które przyczyniły się do zwiększenia atrakcyjności tego produktu.

Choć za życia Marilyn Monroe nigdy nie pojawiła się w kanale reklamowym Chanel nr 5. Jednak sześć dekad później Chanel planuje wybrać wizerunek aktorki, której kampanie koncentrowały się na promocji nr 5.

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wprowadź swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj