Chanel nr 5 jest klasycznym zapachem od prawie stulecia, odkąd został wprowadzony na rynek (1921), który jest wykonany dla znanej marki zapachowej Chanel. Dlatego też wybór odpowiedniej twarzy dla marki Chanel nr 5 jest niezwykle dokładnym procesem o ścisłych kryteriach.

NICOLE KIDMAN

Nicole Kidman oficjalnie zostanie rzeczniczką perfum nr 5. Przedstawiciele Chanel powiedzieli, że wybrali ją do elegancji i ucieleśnia ducha nowoczesności Chanel.

Prezydent Channel, Francoise Montenay powiedział: „Kiedyś marzyliśmy o jej marzeniach na lata. Z Chanel, Nicole Kidman jest najbardziej wyjątkową osobą, z którą pracowaliśmy”.

GISELE BUNDCHEN

Brazylijska supermodelka dołączy do grona innych gwiazd, takich jak Nicole Kidman, Brad Pitt i Marilyn Monroe do twarzy Chanel nr 5.

Gisele Bundchen każdego roku z rzędu otrzymywała nagrody supermodelki na głosowaniu. Jest najpotężniejsza na świecie, długie nogi sprawiają, że zarabia najwięcej pieniędzy, jest najbardziej seksowną kobietą i najbardziej stylową pięknością.

Według rzecznika Chanel, 34-letnia supermodelka za powód wyboru, uzasadnia nie tylko naturalne piękno, kobiecość, ale również jej nowoczesność.

Zobacz również:  Czy wiesz jaką wybrać pralkę?

BRAD PITT

Brad Pitt zrobił historię tego zapachu, gdy reklamy stały się pierwszą męską twarzą perfum Chanel nr 5 dla kobiet. Dzięki czarno-białemu klipowi, wyreżyserowanemu przez Joe Wrighta, o wyglądzie z długimi włosami, głębokimi oczami zafascynowanymi i ciepłym głosem, Brad Pitt odniósł wielki sukces w tej nowej roli. Dowodem na to jest to, że po załadowaniu reklama osiągnęła ponad 3.000 polubień na YouTube w ciągu 24 godzin. Wydatki na reklamę przekroczyły rekord w porównaniu do poprzedniej reklamy za 7 milionów dolarów.

MARILYN MONROE


Szczególnie do najpotężniejszego znaku, wspominając perfumy Chanel nr 5, nie możemy nie wspomnieć legendarnej aktorki Marilyn Monroe z powiedzeniem „Co noszę w łóżku? Oczywiście Chanel nr 5”. Odpowiedź, która przeszła do historii jako sposób na spotkanie z Hollywood jest pełna dowcipnych, słynnych symboli, które przyczyniły się do zwiększenia atrakcyjności tego produktu.

Choć za życia Marilyn Monroe nigdy nie pojawiła się w kanale reklamowym Chanel nr 5. Jednak sześć dekad później Chanel planuje wybrać wizerunek aktorki, której kampanie koncentrowały się na promocji nr 5.

Zobacz również:  Czy wiesz jaką wybrać pralkę?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wprowadź swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj